Sker via Nets med Visa eller Mastercard. Vill du dela upp din betalning görs det i samarbete med AfterPay. När du loggar in på My AfterPay får du en heltäckande bild över dina fakturor och kommande betalningar. Du kan även välja bland alla deras olika betalsätt och byta till det som passar dig bäst. Det är enkelt, smidigt och säkert.
Vi skickar din order inom 1-2 arbetsdagar. Vid beställning under helg eller helgdag skickas försändelsen kommande första eller andra arbetsdag. Leveranstiden är ca 1-2 arbetsdagar. Ladda ner Postnords app, så kan du spåra din försändelse hela vägen.
När du har bekräftat din order så plockas, packas och skickas din order så fort som möjligt, så det går inte att häva köpet. Utöver ordervärdet tillkommer fraktavgift på 50:-.
Vi har gjort allt vi kan för att återge alla färger korrekt på hemsidan. Vi kan dock inte garantera att den faktiska varan kommer att ha exakt den färg och det utseende som du uppfattar på din skärm på grund utav variationer vad gäller färgfunktioner och bildskärmen på din dator. Vi kan inte ansvara för färgåtergivningen på din datorskärm.
Vi strävar efter att alltid publicera den senaste och mest tillförlitliga informationen på rewardrobe.se. Vänligen observera att det kan finnas tillfällen då vår webbplats och vårt lager inte uppdateras korrekt av olika anledningar.
Eftersom större delen av våra produkter är begagnade kan det förekomma små fel och brister. Du har inte rätt att reklamera varor som har fel och brister vilka vi har informerat om. Alla produkter säljs i befintligt skick, titta därför extra noga på bilderna och läs eventuella texter om produkterna innan du handlar. Vi gör vårt bästa för attbelysa eventuella fel och brister på bilder och produkttexter.
Vid ånger av ditt köp tillämpar vi 14 dagars returrätt. Vid en retur vill vi att du returnerar varan så snart som möjligt, dock senast 14 dagar efter att du mottagit den. Vi tillhandahåller inte öppet köp på våra varor.
Meddela oss i ett mejl till retur@rewardrobe.se att du önskar göra en retur samt orsaken till returen. I vårt svarsmejl bifogar vi ett returnummer och vår returadress. Numret måste du skicka med returen, och om den saknas kan vi dessvärre inte utföra en retur. Vi tar enbart emot returer via post till hänvisad postadress, och vi saknar möjlighet att ta emot returer på våra fysiska verksamheter inom Curonova.
Då vi är en verksamhet inom socialt företagande är det viktigt för oss att hålla våra omkostnader så låga som möjligt. Det innebär att du som köpare själv får stå för returkostnaden.
Har du upptäckt brister på din vara, eller uppfyller den inte dina förväntningar? Då är du välkommen att reklamera ditt köp genom att mejla vår kundtjänst på retur@rewardrobe.se. Berätta gärna för oss vad det var som inte uppfyllde dina förväntningar, så är du med och hjälper oss i vårt förbättringsarbete. På så sätt undviker vi att göra om samma misstag. Vi svarar dig inom 1–2 arbetsdagar.
Vill du skänka kläder? Du är varmt välkommen att skänka kläder för vårt team att ta hand om och ge nytt liv åt! Vi är alltid i behov av rena och hela klädesplagg.
Inom stockholmsområdet finns det möjlighet till upphämtning av kläder, mejla skankaklader@rewardrobe.se
Vill du skänka kläder från övriga Sverige? Mejla till skankaklader@rewardrobe.se, så skickar vi dig en fraktsedel!
I händelse av krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut, uteblivna leveranser från underleverantörer, fördyrande omständigheter samt därmed jämförbara omständigheter som finnes utanför Rewardrobe.se kontroll, vilka ej skäligen har kunnat förutses och därmed inte kunnat förhindras och detta påverkar ingångna avtal med Rewardrobe.se, reserverar sig Rewardrobe.se för att inte fullgöra nämnda avtal och eventuella förpliktigelser dessa medför.
© Copyright © 2022 CURONOVA AB | Om cookies | Sitemap | Powered by SiteSmart